Onderaan deze blog betuig ik mijn volle steun aan CO2-neutraal reizen, Artikel 27 en Berenhuis, Dorpsraad (Heusden-Zolder)

dinsdag 9 mei 2017

Een bijzonder "warme" start van een fietsdag richting San Francisco

Folsom - Vacaville: 95 km

Die ochtend in California: een bijzonder aangename overnachting bij Perry en Jerry via www.warmshowers.org, cyclers fof cyclers. Ze boden hun huis aan, hun gastvrijheid, een avondmaal én ontbijt. Dit alles enkel voor het menselijke warme contact en de fietsverhalen. Wat wil je nog meer. Happy people:


Peggy speelde al in haar jeugd piano en volgt nu les: The swanlake from Tsvaikowski via haar handen: deze link

Zij gaven mij fruit mee, noten, een fiestkaart... Amerikanen zijn helemaal niet oppervlakkig maar als je wat tijd neemt warm en gastvrij!

Dan naar mijn favoriete SubWay voor een sandwich. Deze Iraanse man hoorde mijn verhaal en was er helemaal onderste boven van met als gevolg: een vriendelijk lach en gratis sandwich en ontbijtkoek en alle drank die ik maar wilde. Hier herkende ik de oosterse mentaliteit: